Doorgaan naar hoofdcontent

Update

Zoveel lieve en positieve berichtjes gekregen na aanleiding van mijn eerder geplaatste blogs, dankjullie! 

Het was deze week nog al een hele drukke en hectische week. Zo heb je geen werk en zo heb je te veel werk! 2 halve dagen en 1 hele dag aan het werk als receptioniste, 1 dag bij een wijnhandel en dan moest ik mijn schoonmaakwerk er nog even ergens tussen zien te stoppen. Je snapt het al, bijna niet te doen natuurlijk en daarom ook ERG blij met het feit dat we maandag vrij zijn ivm 2e pinksterdag. Mijn werk van vrijdag avond doorgeschoven naar vandaag (zaterdag), gewoonweg omdat ik anders helemaal niet meer thuis ben. Al meerdere keren de vraag gekregen deze week van verschillende mensen of ik wel aan mezelf dacht, en ook Sophie vroeg al wanneer ik weer een keertje thuis was oeps gelukkig is Sophie in goede handen bij opa en oma (mijn ouders), zonder hun hulp had ik het ook zeker niet gekund zoveel te werken. Het is zwaar, maar ik heb het er voor over. Uiteindelijk weet ik waar ik het allemaal voor doe.

Wel ben ik enorm blij met het feit dat de werkplekken die ik momenteel heb, het allemaal erg leuke collega's zijn! Dat is echt zo'n groot voordeel, het maakt het werk toch echt wel heel veel leuker haha.

Ondertussen ook nog steeds druk op zoek naar een huisje voor Sophie en mij, maar deze zoektocht duurt nog wel even ben ik bang voor, woningbouw kom ik niet eens in de top 3 voor haha en particulier is meestal bijna niet te betalen en is het wel betaalbaar heb je maar 1 kleine slaapkamer of helemaal geen slaapkamer (niet echt ideaal). Wat wij zoeken; minimaal 1 slaapkamer (liefst 2/3), huurprijs van rond de 400/500 én het allerliefst gewoon in Drachten ivm Sophie haar school/oppas/vriendinnetjes en vriendjes. Zoveel eisen hebben we niet toch? 😂 Maar, echt haast hebben we niet. Inprinsiepe zitten we niet verkeerd bij mijn ouders, maar ons eigen plekje is natuurlijk wel heel erg fijn. Ons eigen leven kunnen leiden en ja dan is wat extra geld wat ik nu aan de kant kan leggen door zoveel te werken wel erg fijn natuurlijk.

Morgen en maandag komt Nicolette ook gezellig bij ons, maar eens bedenken wat we gaan doen. Sophie had het al over de kinderboerderij, maar oma (mijn oma) is komende week ook jarig en is het misschien ook leuk om daar nog even langs te gaan. En om heel eerlijk te zijn.. heb ik de kinderboerderij ook wel een beetje gezien 😂 (dat krijg je als je een abonnement op de kinderboerderij hebt, dan ga je er een keer zo vaak heen haha)

Vind het zo fijn dat ik dit weekend m'n beide meisjes heb ♡ optimaal genieten komende 2 dagen dus! ;-)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Thomas de Trein weekend

Hoe groot je nu misschien ook al bent, wat was het fijn om jou te zien genieten gister in het Spoorwegmuseum in Utrecht van Thomas de Trein! Een uitje waar je al een jaar lang naar hebt uitgekeken. Op de foto met Thomas en zijn vriendjes, de dikke conducteur en de machinist, "zelf" trein gereden, toneelstuk van Thomas gezien en heeeel veel treinen van binnen en buiten bekeken! ♡

Schip ahoy! De herfst vakantie is in zicht!

Nog even en we hebben alweer vakantie! Nou ja, Sophie... mama heeft geen vakantie, mama moet gewoon 2 dagen werken. Maar even buiten dat, toch speelt er weer de vraag "wat gaan we doen in de herfstvakantie?" Van dinsdag tot en met zondag is er bij ons in Drachten weer kermis, leuk voor een uurtje of 2 maar over het algemeen zijn we daar snel op uitgekeken gezien de kermis in Drachten elke keer weer lijkt te krimpen. Middagje naar de kinderboerderij? Mwah, komen we al zo vaak. Jaja, ik weet het... je doet het voor je kids, maar toch raakt mama er een beetje op uitgekeken (nog steeds snap ik niet dat Sophie er nog niet op uitgekeken is gezien het feit ze er sowieso al 2 keer per week i s wanneer ze op de BSO is). Bios, is een mogelijkheid, helemaal gezien het feit Sophie deze eigenlijk nog tegoed had van mij (mevrouw wou naar 'Verschrikkelijke Ikke 3' maar die dag draaide die niet meer). Zwembad, Ballorig, museum, boswandeling, koekjes/cake bakken. Okeoke, ik ben

Gevecht met mezelf

Sommige mensen noemen je zwak wanneer je praat over 'opgeven'. Anderen noemen je 'sterk'. Ik noem het "ik wil wel vechten, maar ik kan niet meer". Ondertussen is het al bijna een maand.. een maand dat ik in een 'strijd' verwikkeld ben met mijn ex. En met mezelf. Ik wil dat alles goed verloopt voor mijn kinderen, en in dit geval voor Nicolette. Ik wil dat mijn contact met haar vader zo goed mogelijk verloopt, voor haar.. want zij kan er niks aan doen. Maar hoe hard ik mijn best ook doe... het is nooit genoeg in de ogen van hem. Ik wil ook gelukkig zijn, net zoals iedereen. Mensen zeggen "ik gun het je" maar ondertussen menen ze er geen ene f*ck van. Ik heb 3 jaar lang (eigenlijk zelfs nog langer) volgens het boekje van J. geleefd... zoals hij het wou, deed ik het. Nee, ik ga geen mensen zwart praten maar de waarheid is lang genoeg verzwegen. Omdat ik me er voor schaamde, omdat het me pijn deed en nog steeds doet. De "J." in deze